חכ"י דגל באירוע פתיחת המטות: "אנחנו עומדים בפני סכנה"

אבי רבינא ואיתי גדסי No Comments on חכ"י דגל באירוע פתיחת המטות: "אנחנו עומדים בפני סכנה"

חכ"י דגל התורה נאמו אמש באירוע פתיחת מטות הבחירות של דגל התורה בקיבוץ חפץ חיים, וחידדו את הסכנה בהפסד בבחירות | מקלב: "אם כל אחד ואחד היה מרגיש את הגזירות שאנחנו נמצאים בתוכם היה רץ ברחובות ומביא מצבעים, כל בר דעת מבין את הסכנה" | פינדרוס: "זו פעם ראשונה שאנחנו עומדים בפני סכנה שאחרי הבחירות הם יגידו – הציבור החרדי הולך ומתקטן

23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

אמש נערך אירוע פתיחת מטות הבחירות של דגל התורה בסוכת ענק בקיבוץ חפץ חיים, בו נאמו בין היתר חברי הכנסת של המפלגה אורי מקלב, ויצחק פינדרוס.

"פעלנו ועשינו רבות כדי שהממשלה הזו תיפול, זה היה בעבודה יומיומית בוועדות הכנסת, השקענו רבות בבלימת התוכניות שלהם, עשינו את זה בעשר אצבעותנו. גרמנו להם לפקק של חקיקה בועדות הכנסת, דגל התורה הובילה את זה בעשרות ומאות הסתייגויות לחוקים שלהם" אמר חבר הכנסת מקלב.

"ראינו כמה גזירות הוביל שר האוצר, ראיינו מה שר השיכון ושרת התחבורה עשו, כמה פעלו שרי התקשורת והדתות לציבור שלנו. כעת העשייה שלנו עומדת למבחן, אנחנו יודעים מה הם רוצים לעשות עוד לציבור שלנו ואנחנו נצטרך לתקן את זה. בעיקרון לא היינו אמורים לנהל תעמולת בחירות כלל, אם כל אחד ואחד היה מרגיש את הגזירות שאנחנו נמצאים בתוכם היה רץ ברחובות ומביא מצבעים, כל בר דעת מבין את הסכנה. לבחירות הפעם יש השלכות רחבות מאוד – חשוב לנו הנציג השמיני שלנו, הרב פינדרוס שיכנס ויכהן כחבר כנסת, זה טוב גם לבית פנימה שיהיו לנו ארבעה חברי כנסת, אנחנו לא רחוקים מכך ויכולים להביא את זה" הוסיף מקלב.

ח"כ יצחק פינדרוס אמר בכנס דגל התורה: "הנציגות של דגל התורה היא הנבחרת טובה ביותר בכנסת. וראינו את זה בשנה האחרונה באופוזיציה, אבל לא בגלל זה אנחנו קוראים לצאת ולהצביע, אלא כי זה מפקד לציבור החרדי".

"אנחנו במלחמה 75 שנה כשכל המטרה שלהם זה לבלום את הגידול בציבור החרדי. זו פעם ראשונה שאנחנו עומדים בפני סכנה שאחרי הבחירות הם יגידו – הציבור החרדי הולך ומתקטן" כך פינדרוס.



0 תגובות